Jobbarhelg

ja, nu är snart den här jobbarhelgen över..  jobb 7-14.30 i morn, sen sååå. som sagt! :)
dagen har gått bra, mitt jobb är bra. ja gillare, de enda som är tråkigt är att man är ensam, social människa som ja är gilla ja re inte! men nånting måste ju va mindra bra..
Förresten så hade ja glömt min mobil hemma idag, och inte fören klcokan ett märkte jag de (!) snacka om att ja inte är en den mbilnörd ja en gång var längre.. haha.. men när jag väl märkt att den inte var med blev ja verkligen handikappad. de är ju hemsk egentligen.. inte så intressant att veta kansek, men iaf :P haha
När vi endå är inne i tekniken kan ja berätta att ja är överlycklig nu för min dator lever igen.. den har legat undanstoppad hur länge som helst för att den va knas, eller rättare sagt laddaren va helt glapp så minsta lilla rörelse av den och den stängdes av , HEEEELA tiden, så de slutade med att ja stoppade in den i ett skåp å sket i den!! har tänkt länge att ja ska beställa en ny sladd men har inte kommit mig för. Nu för nån dag sen så kom ja på att a hade lånat mormors bärbara datorn i våras och att den sladden kanske passade så ja testade och den funkade utmärkt, så MIN DATOR LEVER! nu när ja vet att de bara är sladden de är fel på ska ja utan tvekan beställa en ny. Såååå, där sparades tusenlappar in och ingen är gladare än jaag! :D


ne, nu ska ja titta vidare, ha en bra natt!

// E , <3



Ja, det är jag som är på bilden.. HHAAHAHAHHAH.. den är tagen -05 på fjällvandringen i 8an!
Tillåt mig småle!!


Kommentarer
Postat av: Malin N

Hahaha! Sööt du är! ;)

2009-10-19 @ 11:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback