Hemma

Hemma från umeå igen, komnästan precis innanför dörren faktiskt..
Dagarna i ume gick galet fort.. i lördags när ja kom dit åkte jag till vickis och niklas, där hade ja turen att bli bjuden på midda. Vickis hade gjort hempizza och de va verkligen suuuper..:)
Efter lite övertalning från både mej å niklas hängde vickis med mej till anna ocg arvid efter maten och sen vankades det utgång !! helt okej kväll men som vanligt blev det alldes för mycket av det goda, men de bju vi på!;)  träffade åsa Persson på krogen också, de va kul. för de va verkligen inte igår vi sågs sist!  så kul kul!
igår va ja mest död hela dagen.. vi gjorde inte allt för mycke, förutom att ligga i soffan och kolla på film.
Anna och arvid gjorde käk och det bjöds på hare (som arvid hade dödat, läskigt. haha) mycket gott!
Efter middagen for vi ocj kikade på bio och det blev filmen Fame, faktiskt riktigt bra!!

Idag klev ja upp samtidigt som anna, som skulle på skolan, ja klädde på mig, kramade om min kussis och satte mig i bilen och åkte hem.. tacka vet ja P3. tiden går himla fort när man får höra på morgonpasset! hoho!
Btw så fick ja en chock när ja kom till Åsele, innan de hade det varit jätte fint före, bar väg och allt. Där helt plötsligt blev de rena vintern och typ snöstorm.. en jäkla snörök och de blev allmärt jobbigt att köra.. tur att ja inte hade så långt kvar då! Snöstormen fortsatte hela vägen hem och jaa, ja kan konstatera att de inte längre är höst ute iaf.. Mysigt, ! GE MEJ ADVENT OCH JUUUUUUUUUUUUUL!

ne, nu ska ja upp till mamma som kom hem på lunch, sen ska ja slappa tills ja börjar jobba klockan två!
ha en bra dag!

// E , <3

Kommentarer
Postat av: emmisss

ge mig dig snygging ;)

2009-10-13 @ 13:40:22
Postat av: åsa

desamma hörrdö! :)

2009-10-15 @ 13:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback