härliga tisdag

Idag har varit en härlig dag, frisk om inte annat. rätt kallt i luften och jag gillare verkligen!
Som ja skrev i morse så började jag dagen med en sväng till ström. När ja kom hem därifrån så gjorde jag omelett som ja käkade som brunch. Omelett är nog de godaste ja vet, skulle faktiskt kunna leva på det. Nästan iaf ;)
Iaf så efter den va avnjuten så började ja kika genom gamla kort som vi har undanstoppade och de är så himla roligt att göra de.. skulle kunna sitta en hel dag! samma med gamla videofilmer från när vi va små, shiit skulle verkligen kunna fördriva många timmar med att sitta å se på sånt! :) Men de är jag de!
När ja suttit och tittat på de en bra stund så kikade ja en stund på tv, men ja är verkligen ingen tv människa så ja blir less fort, men som tur va kom pappa hem och gav mig en uppgift. - Fylla släpvagnen med ved. JIPPIE (not) men wtf tänkte ja, ja får ju täna musklena lite gran och få frisk luft samtidigt så med en positiv inställning gick de som hejsan och de va färdigt på nolltid, eller på en timma iaf. Precis lagom till mamma och pappa slutade jobbet så de kom och hämtade släpvagnen och drog direkt upp till jorm och lämnade vedan. Jag orkade verkligen inte följa med.. kändes inte ett dugg givande att sitta och åka 17 mil gånger två för att lämna lite ved!
Så ja tog mig en långpromenad med bra musik i öronen och det var verkligen härligt, som ja skrev tidigare så är det så underbar luft ute nu att man knappt vill vända när man är ute och går. Om ja hade nått vettigt att göra ute skulle ja va de hela dagarna! Sen var det meningen att jag skulle på veteranträning på ishallen klockan åtta men de blev inte av för ingen av grabbarna skulle dit. Men nästa vecka ska ja absolut dit och de ska bli perfekt att få in ett till träningstillfälle i veckan när ja har det jobb ja har så att ja missar så mycke träningar i vilhelmina!
Så när inte de blev av bestämde ja mig för att bara ta de lugnt, göra en tekopp och bara njuta av ledigheten!
En skön kväll har det varit och nu ska ja snart hoppa in i duschen!

Hoppas alla har haft en bra dag! :)

// E , <3

 
Bästa och finaste ungen som finns! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback