GodMorgon

godmorgon mina vänner!
Idag äre fredag och alla får helg, eller iaf dom flesta- och blande de människor som inte får de finns jag.. idag börjar min vecka.. ska jobba hela helgen.
Jobbar kväll idag, 7-20 i morgon och på sönda och morgon på månda.  Men de blir bra, mitt jobb är rätt bra såatte! ;)  De går nog fort!!
Annars så äre ingen vanlig dag ida, för de skulle ha varit min Morfars 83 årsdag idag. Första födelsedagen han inte finns! Tänker på han extra mycket idag. Min älskade Morfar! <3

Även att ja blir ensam i helgen eftersom familjen far till fjälls som vanligt, och jag kan aldrig följa med, antingen jobbar ja eller dömer.. men men, de blir pengar å eftersom de är de bästa ja vet så klagar ja inte ;)
Idol ikväll iaf, så man har nått att se framemot:)

Skriver kanske en rad eller två senare om ja far tråkigt på jobbet, meen ha en bra helg gott folk!

// E , <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback