ettavfyra

ja, nu är snart ett av fyra pass den här helgen avklarat.. så gott som allt är klart här på jobbet och jag får gå hem om en timma! ska bli skönt å sätta sig i soffan å mysa med familjen, kika på idol och hejja på erika! :)
Fredagsmys på hög nivå!
Idag fick ja även mitt armband levererat i brevlådan, de är så snyggt och ja gillare verkligen.
de är
Malin som gjort de, så om ni funderarpå att köpa ett sådant armband, hör av er till henne! :)




de kommer sitta på tills ja får för feta handleder för att kunna ha det :P haha!

Annars då, rätt depp just nu. men de är en sån period och ja får låta tiden läka mej, för de sägs ju att tiden läker alla sår. Hoppas de är sant!!
Ser framemot den 14 / 11. är en stund kvar dit, men den som väntar på nått gott...
Även att ja har börjat att se en form på min framtid, de känns så himla skönt att ja börjar veta vad ja vill..
Just nu ser min framtid ut såhär:
Jobb på ingelsgården oktober, november. det betyder att ja bor hemma och ska lägga pengarna på hög,
December är en månad som ligger i kläm men de ordnar sej alltid, har iaf nån veckas jobb så om inte annat får ja va hemma och julstäda och fixa till mamma.  Jul och nyår och allt som hör till är ju också såklart i december så de kommer bli full rulle.
6e Januari åkre jag och Annis till thailand och blir borta i två veckor, kommer hem utvilade (?) och är redo för att ta tag i nya utmaningar.
I februari Hoppas ja på en flytt till östersund, så alla tips om jobb där är varmt välkomna! :D
Där hade ja sedan tänkt att va och bo tills i augusti när ja planerar en resa till FLOOOOORIDA där stannar ja nog tills Juni året därpå. :)
Just nu känns allt de här helt rätt, men de är länge dit och allt kan hända, så de är absolut inget som är bestämt. men ja hoppas hoppas, för som sagt.. de är de här ja vill!

Ne, usch va länge de böeb ja satt här å filosoferade bara 40 min kvar nu ju! :D

Ha en fortsattbra kväll mina vänner,

// E , <3

Kommentarer
Postat av: emma

den 14e kommer bli så bra:) <3

2009-10-16 @ 21:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback