Barnvakt

Nu har ja fuskat här och inte skrivit på någon dag.. men jag har verkligen inte haft någon ork.
I fredags kväll var jag i ström och dömde hockey som sagt. de gick bra!  Även på lördan hade ja match, dock va de i ramsele då. När ja kom hem därifrån så duschade ja å kirrade för att sedan fara till hansson. Vi bestämde oss fär att åka upp till mattssons och kika lite och där bli vi kvar typ hela kvällen. Nykta och glada.. vi spelade rockband och bara chillade bara bland alla fyllon! :P haha..
Senare for ja ut å körde fulla grabbar och fick se att gustavs bil va hemma, drog ut han en sväng då också så de va trevligt, inte igår man träffa han faktiskt :) 
Kvällen blev väldigt lugn å de va skönt. 
Sönda morgon vaknade jag av att min telefon ringde, de va andreas som undrade om ja ville komma och vara barnvakt till Neo hela dagen för de skulle stycka. Och de är klart att ja tar chansen att få rå om prinsen en hel dag.. så i Söndags var Neo verkligen fasters plutt och vi hade så mysigt sååå! :) 

     



På kvällen kilade ja till vilhelmina för att träna och ikväll ska ja dit igen för match, träningsmatch. Kommer bli kul och se hur det går! ;) 

Idag har jag jobbat på brismark, va verkligen offside när ja inte jobbat där på en månad.. men man kommer lätt in i det. jag gillar verkligen att jobba där faktiskt! :)

Nu ska ja kila och få i mig någon lunch! ha en bra dag! 
// E , <3  

Kommentarer
Postat av: Therese

Tusen tack för att du kunde vara med Neo hela dagen! mkt värt att få greja färdigt och att han slapp vara där med oss hela dagen! kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback