ingen kan få mig..

...på dåligt humör idag, INGEN..  ÄVEN fast d eär fredag kväll å ja sitter hemma å har rätt tråkigt! haha..
Lördag i morgon och då tänker ja ta en låååååååång sovmorgon, sen ska ja jobba 14-20 å sen vette tusan vad som händer.. På sönda ha ja iaf match å ja är sjukt taggad, kommer bli grymt kul.! :D
Iaf så såg jag en annons i tidningen i morse om att de sökte en aupair i oslo.. eftersom ja har funderat på att vara de ett tag nu (fast ja hade tänke mig florida) så tänkte ja wft, ja söker! Så ja gick ner till datorn på en gång och slängde i väg ett mail. Några timmar senare hade Mamman i familjen svarat att hon var intresserad av att kanske ha mig som deras "barnflicka" och att hon skulle ringa mig i morgon för att prata mera osv.. så ja är full av förväntningar nu, Ska bli kul att prata med henne i morgon och vi får se vart de leder, ännu är de länge kvar innan jobbat är mitt och de kanske är 100 stycken hon ska ringa i morgon.. de har ju inte jag någon aning om.  men de va iaf roligt, än hur det blir! :) så nu hoppas hoppas hoppas hoppas ja på en flytt till oslo i januari! ;) De skulle sitta som en smäck (säger man så?? haha)  
Nog om detta! Som sagt, än har ja bara sökt och vi får se hur det blir, kul grej iaf! :)

Nu till något viktigt, ELIN FRANK fyller ju 19 år ida.. så grattis till henne! :D <3<3<3
och på tal om lillfrankis så saknar ja verkligen klassen. JAG BEHÖVER ER, allehopa!!!!! när ses?!?!?

// E , <3


Kommentarer
Postat av: tina

ja jag undrar också när vi ska ses.. Men det blir ju aldrig att alla kan trist nog :/



Va roligt det där med Oslo btw! :D Du få bara hoppas nu då ;) Men det kommer nog gå kanon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback