Café

min dag idag har mest bestått av att jag varit på cafét.. för er som inte vet det håller min mamma på att starta ett café här i hoting.. ganska roligt :) I morgon är det premiär så om ni har vägarna förbi kan ni ju komma in på en fika ;)
De ska bli så spännande!
Men i morse hann jag även med att fara en svöng till ström och göra mina naglar vackra... nu är dom långa och fina och jag undrar hur ja ska lyckas hålla dom såhär till studenten :p men ja får vara försiktiig :P
Nu är ja hemma på en liten middags rast och snart ska jag bege mig tillbaka till cafét igen !

//E

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hallojsa!

VA, har Gun-Britt startat café!!! Shit va kul! Men hur många timmar på sitt dygn har din mamma??? Hur ska hon hinnan med allt?? :-)

Fattar inte att jungeltrumman inte har nått hit ner..... Men nu blir jag jättenyfiken! Berätta mer. Vart är cafeet?

Jag hoppas att det gick bra på invigning.

Kram kram

2009-06-02 @ 14:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback