Bloggen

Ja, bloggen är verkligen inte min grej.. ja vet inte hur många gånger ja har sagt att ja ska ta tag i mitt bloggande men det blir aldrig av. Mina bra stunder varar typ 2 dagar.. haha..
men ja tänker inte säga nått nu och mina kära läsare får nöja sig med de inläggen de blir..
Livet just nu är himla skönt men samtidigt är ja så himla splittrad.. ja vet inte om ja ska skratta eller gråta åt att jag snart går ut gymnasiet.? Vad händer sen då??? aja, de får ja ta tag i sen..
Ölbrännboll, mösspåtagning och PRESUMMER party har ägt rum och det har varit mycket kalasande på sistone, men de är väl så det ska va! dock känner ja mig en aning sliten efter alla festligheter, :p Nästa torsdag är det poängjakt och då är det nya tag som gäller! OP3 ska gå ut först den 11/6, så äre bara!

Annars så är ja hemma och är sjuk idag men de gör ingenting för vi har bara en lektion.. skolan är så himla meningslös nu, alla betyg ska va satta på freda så vi gär ändå ingenting. har för den delen redan fått alla betyg. 8 MVG och 2 VG. får väl lov att vara nöjd över mig själv! :)
Senare idag hade ja tänkt att fara till tvåtjärn och gosa lite med Neo, ska samtlidigt passa på att ta en bild på hela familjen som dom ska skicka in till tidningen! :)

Foto: Malin G. Sponton


Innan ölbrännbollen, vårt tema var fjortisar.


Min skrutt unge!

//E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback