Helg

ja, nu är det helg, eller det har varit helg och den är till och med snart slut.. men oj vilken braaa helg de ha vare, ja ha fått massa gjort å den ha vara helt bra, enkelt! ;)I fredags va ja ledig, då passade ja på att göra bort en massa skolarbete som låg och va ivägen, så de är skönt.. i morgon ska ja göra bort ett prov så efter de kommer de vara otroligt skönt.. förresten så gjorde ja bort mitt svenska nationella tal i onsdags också, så de går bra nu ;)
men Tillbaka till fredagen, när klockan var ungefär två så åkte jag och mattias till Östersund, vi skulle gå å käka och kolla på bio, verkligen härligt och vi behövde den där kvällen med varnadra!  vi kollade på "män som hatar kvinnor" och den va sjukt bra och spännande, om ni inte har sett den så tycker ja ni ska göra det :)
Lördag klev ja upp tidigt, lämnade mattias sovandes i sängen å for hem för att senare fara vidare till sundsvall med min mor. Härlig mor och dotter dag va det, vi fick mycket gjort.. jag hittade min balklänning OCH min studentklänning, så nu behöver ja inte fundera på det någe mer, skor till båda klänningara hittade ja också, huuuuur bra som helst :D Mamma shoppade ett par ursnygga stövlar som ja tror kommer passa henne perfekt när hon ska va fin ;)  vi kom hem vid nio igår kväll och vi va riktigt trött efter en hel dag så ja tog de bara lugntoch  gick å la mig tidigt..
Idag är det sönda och jag har nyss plockat ihop lite på mitt rum, ska snart ta en långpromenad å sen får ja se vad dagen har att erbjuda.  HA en bra dag

// Emilinda , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback