Sommar utan sommar?

De är helt sjukt att de är juni.. FATTA juni, de är sommar.. de man har längtat efter sen i oktober.. fy bubblan.. helt osannolikt.. men jag undrar jag om värmen vi fick i helgen ska va allt vi får? de är så himla kallt ute så man vill ju vara sitta inne med en filt omkring sig.. så ska det inte vara. det här gillas inte!
Men men, inget man kan göra nått åt..
Mitt liv just nu är iaf verkligen braa och innehållsrikt.. I morgon är det poängjakt. på planeringen står vinst, INGET annat.. efter poängjakten ska vi fira hela natten lång. På lördag är det dans på logen och va egentligen inte alls tänkt att fara dit men ja å mina kära vänner har nog allt besämt oss för att fara dit ändå, så de blir nog roooligt!
Månda sen och då är det studentbal och sedna på torsdag är det student.. inte alls långt kvar nu och de känns FEEEEEEEETT! ^^

Efter de börjar allvaret! men de får vi ta då!

// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback