Livet

Livet har verkligen börjat på riktigt nu.. man trodde inte att studenten skulle bli en sån stor grej, att det inte skulle bli en sån stor förändring i livet.. men oj vad ja hade fel.. I samma veva som studenten hände det en massa saker i mitt liv som gjorde att allt blev upp och ner.. Men nu en tid efter och allt har lagt sig har ja tänkt.. Alla växer, och livet går vdare.. så är de..

De senaste 3,5 åren i mitt liv har varit en berg och dalbana. och vi har haft både bra å jobbiga stunder.. dock fler bra än dåliga.. Jag kommer se tillbaka på tiden som en bra tid i mitt liv, en rolig tid med många roliga minnen, dom kommer alltid finnas med mig å jag kommer aldrig glömma. Jag kommer titta tillbaka på tiden som en framför allt trygg tid.

De har inte gått lång tid efetr att världen vändes upp och ned och det är fortfarande jobbigt stundvis.. men ja tror de är bra som de är nu. de känns så för det mesta iaf.. Och jag är lycklig!
Livet går vidare och nu har ja stora förväntningar.. Jag hoppas på en bra sommar med mycke jobb och kalas och till hösten ser ja framemot resor resor och resor!
I augusti planeras en resa till england me mina favvis flcikor elina och emma. efter de har ja tänkt mig att åka till något mycket varm och bra ställe.. kanske dirket, kanske inte?

/ E, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback