shiit

Ja är verkligen sämst på de här.. men mitt liv har faktiskt mycke viktigare saker i sig för att ja ska ha tid att sitta här.. tex. JOBB.. haha.. ja jobbar jämt känns det som. och inget slut på de hela ser ja heller.. men de är bra för de blir fett i kassan sen ;)  Jag har iaf sett till att va ledig v. 34 för meningen va ju då att vi skulle åka till england.. men de sket sej ju. för dom vi skulle till skulle åka bort precis då så vi va tvungen att komma tidigare om vi ville komma , och som sagt har ja redan tagit ledigt den veckan å tänker inte bråka om att få byta.. så nu är frågan: blir det en resa iaf, och vart dååå? ja hoppas verkligen det blir de för ja vill bortbortbort en stuund!
Annars så har ju intagningarna till alla skolor komme nu och 4 av mina fem val blev ja bortprioriterad från för ja hade ju vare smart att inte skicka in mina betyg så att de såg att ja hade matte B.. HAHAHAHHA.. SMAAAAAAART EMMIPEMMI!  men de skiter ja i för ja ska ändå inte gå nån skola.. kriminolog kom ja däremot in på som 7e reserv!
Dunder och travveckan har även varit och de ha vare sjukt kul.. iaf dunder, bästa på länge -lättlätt. Nu i helgen är de åsele å ja jobbar hela helgen men funderar på att pka dit ändå, helgen efter de är de fäviken å även då jobbar ja så de blir skipp.. Å seeeeeeen är de yran och dit ska ja alla gånger. kommer bli kalas de! längtar som en galning! 

ne, nu ska ja gå å förbereda mig för en kväll bestående av jobb! // E,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback