panik

ja, nu fick jag faktiskt lite panik, måste ja va ärlig att säga..
Som nåra vet så funderar ja (väldigt starkt) på att gå civilekonom utbildningen efter gymnasiet.. därför va ja in och kikade lite nu på utbildningen.. där får ja se till min stora förtvivlan att efter hösten 2010 måste man även ha engelska B för att komma in på den. :O
så där kommer paniken in, alltså måste ja börja den utbildningen före de.. för engelska B hade ja INTE tänkt läsa.. de är nog att ja måste läsa Matte C nu efter studenten..

annars så är praktiken inte alls så rolig.. varit på spädbarn ida å där må ja säga att ja trivs som bara den.. får se om ja kanske byter avdelning, om ja får :)
men men, nu ska ja flirta lite me lillebror så han stänger av tv-spelet..

godnatt   // E , <3

Kommentarer
Postat av: Malin

De kommer bli bra de där Emilinda! ;)

2009-01-21 @ 19:14:57
Postat av: Anna Marica

Jag kan ge dig mitt Matte C betyg, blir du glad då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback