ny dag

en ny dag i östersund, har faktikst sovit rätt bra i natt, brukar inte sovaså bra i den här lägenheten, om ja ska va ärlig, men i natt gick det bra :)
Jag ocj eric kikade på den andra filmen om arn igår kväll, somnade ifrån slutet, vilket känns lite typiskt, men ja får väl sätta igång den å se de nu då kansek ? vi får se!  Nu har ja just tagit en dusch och hunnit att dricka min morgonkur av mitt merri, så nu är pigg och glad. ska göra mig i ordning sen ska ja gå ner på stan. träffa mormor på sjukhuset å sen göra lite ärenden. de blir nog bra..
senare ikväll/eftermiddag blir det nog ett spinningpass på friskis&svettis, ja taack- hoppas bara att ja har blivit nog bra i förkylningen för att orka! :)

nej, de här går inte- // E , <3

Kommentarer
Postat av: mathilda

Klart du ska med på friskis&svettis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback