2009

Nu är de nya året här å jag bara hoppas på att de ska bli ett kanon år, de är i år som ja tar studenten och efter de vet ja inte vad som kommer hända, de känns bäde spännande och skrämmande. men ja ska försöka ta de som det kommer, blir troligen jobb i dorotea en sommar till i alla fall, de är bra!! men nog om detta, det är ett tag kvar dit än.

Det nya året firades in i borgafjäll/sutme och det har varit en rolig helg (?) ! förutom vissa saker som skulle kunnat vare ogjorda, men de gick ju bra å de tackar vi för!! de kunde ha gått riktigt illa!
Men de va roligt så tack alla ni som gjorde nyår 08/09 till ett roligt minne trots febern. :)

Idag då, idag har det varit riktigt kallt ute, men även väldans fint väder- har tyvärr inte varit ute någonting idag för ja har bestämt att ja ska banne mej stanna inne tills ja blir frisk. vill ju inte vara sjuk över praktiken även detta år. 
går faktiskt bara skola 2 dagar, sen har jag praktik i Östersund i 4 veckor, hoppas det blir roligt och mycker lärorikt. men det tror jag :)   de blir en mycket bra start på min sista termin på gymnasiet.

ska kila vidare, // Emilinda , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback