Min andra Familj

hej å hå, var verkligen ett tag sen ja skrev nu men de har varit ganska fullt upp :)
I fredags va ja ju som sagt ut i stan och de blev ingen höjdarkväll, men men. alla kvällar kan ju inte bli som man väntat sig faktiskt.. Lördagen blev en desto bättre dag, första kilade jag och mamma runt på stan ocg fixade lite olika saker, :) På eftermiddagen kom världens bästa hansson in till stan och mamma åkte hem i samma veva, jag fortsatte min runda på stan bara med annat sällskap en stund. När vi gjort de vi skulle gick vi på lilla siam och käkade.. sååååå himla gott och jag åt tills jag sprack(nästan) haha!
Efter middagen väntade New Moon pch WOW säger ja bara, himla bra film.
Jag brukar inte vara någon fimlmänniska men dessa twilight filmer har verkligen gjort ett starkt intryck på mig! SÅ nu har ja till och med börjat läsa böckerna! :p
Efter filmen åkte vi hem och de va skänt att komma hem faktiskt!
På sönda böev det en väldigt lugn dag.. va hemma och gjorde advent på mitt rum, så himla mysigt de är med advent, gilla gilla gilla! :)
Jobbade 16-21.20 senare på kvällen!

De va iaf min helg.

Igår åkte ja till Malin i ström och ack va de var behövligt, det finns verkligen saker som ja inte kan prata med någon annan än dej med oooooooch eftersom vi inte har träffats på 198324 år nu så var de en stor nödvändighet!  Vi åkte till brattforsen och träffade britt och rune också, de va också så himla roligt.. har verkligen saknat dem!!
Idag klev vi upp vid nio, fixade ordning oss och sedan begav vi oss till stan för julklappsinköp, så nu har ja handlat alla mina julklappar och de känns så himla braaaaaa!
När vi var klara åkte vi hem och då for vi hem till norléns och sa hej till dem, :) Usch va ja saknat dem också så de var ortoligt roligt!
Så de här har varit himla bra dagar då jag har fått träffa hela min andra familj igen! <3
Men nu är ja iaf hemma och i morgon blire jobb igen, :)



vad händer i helgen?? :)

// E , <3


Kommentarer
Postat av: Sååååååfia

Ihelgen: JULFEEEEEST!!!!!

2009-12-02 @ 21:50:40
Postat av: M

Kärlek till dig!! <3

2009-12-03 @ 10:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback