men yeey!

Som ja skrev sista så gav ja upp, ja är less och har inte så mycket att skriva om.. men men, ja ser att de är fortfarande en hel del trogna läsare som är inne och tittar varje da.. så nu chockar ja er med något nytt här! ;)
Sitterpå Jobbet just nu och. Den här veckan består verkligen av mycke jobb och även massa annat roligt, jul tex. haha! :p
Jobbar iaf idag till fyra.. sen åker ja till farmor å farfar och är där i fyra timmar.. klockan åtta börjar ja igen och jobbar natten! :) sen är ja faktiskt ledig i morgon men dock ska ja då ut å sjunga med mina sångflickor, kommer bli lika mys som alla andra år! :)
Onsdag jobbar ja kväll och sen julafton och juldagen jobbar ja dag,  så de kommer gå så himla fort så är allt över.. men vad gär väl de.. för de är ju efter själva julafton som allt roligt börjar!
Annadagen är det hemvändarmatch i hoting och de är verkligen ett måste, på kvällen är de självklart dans. Kommer verkligen bli superkul.. är så himla kul när alla är hemma! :)
Sedan bär det av mot borga där det nya året ska firas in me de bästa!
och sist men inte minst.. den 6e bär det av mot THAILAND med bästaste Annis! (!)

shiit, mycke att se framemot nu ju, så livet kan inte vara annat än perfekt.. eller en sak fattas.. EMMA SKOGLUND! jag saknar deeeeej!
Men ja kommer snart å hälsar på!! <3

Ne, nu ska ja fortsätta jobba..

Ha en bra jul! PUSS PÅ LIVET!  // E , <3 

Kommentarer
Postat av: vickis

ååh, missar du kalle anka på jul!! :( Jag saknar dig! PUSS

2009-12-21 @ 13:47:00
Postat av: Emilinda

Sv: ne, vi kompromissar så ja kommer å sluta tidigare på julafton, så ja missar nog inte det !;) JAG SAKNAR DEJ MED!! PUSS

2009-12-21 @ 14:18:53
Postat av: emmis

saknar dig med!!! åhhh vad jag saknar dig!! som en gris saknar jag dig!!

jag kommer jobba 07.00:21.00 så jag missar kalle:(



PUSSSSS

2009-12-21 @ 15:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback