Jobb

idag hade ja min sista dag som ja skulle jobba, trodde ja..
I morse när ja vaknade trodde ja att ja skulle jobba 7,30-11,30 och att ja sen skulle vara ledig fram till nyår. Men ack vad ja bedrog mig.. när ja kommit på jobbet i morse så ringde de från mitt andra jobb å frågade om ja kunde komma in å jobba kvällen å självklart säger man inte nej till jobb.. pengar pengar! ;)
Dessutom blev en på mitt första jobb sjuk så ja ska även hoppa in förmiddagen där i morgon! så de blev ännu mera iaf!!  Ja som hade tänkt åka in till stan å kirra lite saker i morgon, framför allt inför resan men också kanske lite för nyår och så..
funderar hur ja ska lösa problemet och de kanske blir så att ja åker in i morgon när ja slutat jobba och så får de bara bli en supersnabbis på stan.. trist men de funkar! :D

Igår va en himla chilldag.. vaknade och tog de hur lugnt som helst, fixade till mig så att ja vågade gå ut, vickis kom å hämtade mig och vi åkte till farmor å farfar å fixade till en julmidda där.. sen kom resten av tjocka släckten å vi käkade tills vi inte kunde få i oss mera, men de är så de ska vara på jul ju :)
Efter middagen så åkte vi hem och jag träffade lina å hansson, vi kikade på "dumpa honom" å de va den värsta film ja någonsin sett, shiiit va pinsam den va! haha.
Kul å umgås me tjejerna lite.. Helst Lina som bor i England å som man verkligen inte träffar så ofta!  :)

nu ska ja försöka få någonting gjort här på jobbet..

heeej! // E , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback