Vilken helg

Helgen har varit ganska galen och gick alldes för fort.. som ja skrev i fredags så jobbade jag ju hela kvällen.
När jag slutat for ja hem och bytte om för att sedan åka till grabbars boberg som både var hemma över helgen.. skönt, allt va som vanligt igen.. bara Anna som fattades.. saknar henne redan tok mycke och hon har bara vare i ume en vecka.. hur ska detta sluta? :o
Men i alla fall så chillade vi bara ett tag. tog oss sedan ut till campingen där det var ett band som spelade och en massa(?) folk som dansade och hade allmänt trevligt.
När klockan närmade sig tolv åkte vi hem och kirrade lite poppkorn och grejjer och sedan så begav vi oss upp mot drivein bion. När vi kom upp så var det som om vi blev direkt slängda tillbaka till 60-talet och de va faktiskt grymt häftig stämning.. riktigt rolig idé och hoppas det blir en tradition!
Filmen var däremot inte så häftig.. jag somnade efter 20 minuter ocg arvid likaså. Hansson och gustev stod ut en längre stund men sedan somnade de också. så när ja vaknade till så åkte vi hem!! cool kväll!
Lörda blev det och jobb stod på schemat, Hela Hoting kryllade av amerikanska bilar och de va fint väder, så dan va bra och den gick fort!
När ja gjort kväll åkte ja hem och duschade och fixade och for sedan till grabbarba grus igen.. där satt vi ett gäng och hade trevligt tills vi sedan for vidare till mattssons och sedan dansen!
Det blev lite för mycket av det goda för fröken Wallin och kvällen urartade kanske lite. men de va himla trevligt i alla fall!! :)
I morse ringde klockan åtta och jag mådde oförskämt bra, (hur gick det till?) tacksam var ja iaf och det va ju bara och pallra sig upp.
Pappsen, östen, jag och gustav skulle nämligen upp till jorm och göra någon nytta där i da. och de har vi gjort också.. har gått riktigt bra ida och jag hann även med en sväng upp på fjället. synd att de va så dåligt väder bara. men de är så jäkla fint ändå. älskar verkligen de där stället! 
Bjuder på nåra bilder från dagen! :) 

       

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback