tuppen

I morse var ja nästan uppe med tuppen.. ja hade ställt min klocka på nio..
jag klev upp och städade klart.. eller jag har skurningen kvar och de får vänta för jag måste till mormor och låne hennes skurgrejjer.. våran har gått sönder :o haha!
Så nu känner ja mig nöjd och de ska bli roligt när mamma och pappa kommer hem ikväll, jag längtar efter dom!
Annars så sitter ja nu och fördriver lite tid bara.. ska alldes snart börja åka mot ström och hjalmar..och inför de känner jag ett stort vemod.. men men, när d eär gjort kommer de vara skönt.

Och om ja ska hoppa till något helt annat så ska ja berätta för er att ja har haft världens ångest över att sommaren är slut osv, jag har haft en konstig känsla i min mage så fort jag har tänkt på det.. men nu börjar det vända.. ja tycker faktiskt att de ska bli riktigt mysigt med hösten å ja nästan smålängtar nu tills löven börjar ändra färg på träden. Hösten måste ju ändå vara den absolut mysigate tiden på året! så nu känner ja mig mer än till mods inför höstens bravader. vad det nu blir.. men jag hoppas på en flytt!!

mina vänner, jag återkommer! jag bjuder på en bilda från förra hösten!


// E , <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback