Hemma

Kom precis hem från två nätter i stan..  De ha vare helt okej och grymt skönt att komma från hoting lite.. Känner verkligen att ja behöver flytta!
aja, igår va vi iaf och kikade på lasses match. Rolig match och lars va bäst bäst bäst! ;)
Efter matchen så åkte vi på frösön och därifrån tog ja en promenad till lungvik. Väl när ja kom fick ja börja med att STORSTÄDA lägenheten. karlar vettni!! Sjukt äckligt alltså.. men nu är den fin å fräsch igen!!
Tur eric har som har mig! haha!
Efter vi käkat åkte jag å bror till Lars och Gustav igen.. Chill stod på planeringen, grymt skönt!

Och nu är ja som sagt hemma.. En hel veckas jobb ligger framför mig och de känns faktiskt skönt! :) ikväll ska ja jobba på cafét så kom in vettja!!




Och idag börjar skolorna också.. känns hur konstigt som helst.. Men man lär nog vänja sig!  Den här dagen har redan bjudit på en hel massa väldigt konstiga känslor.. En del känslor ja inte alls gillar. Hoppas ja har en dålig dag bara!! Tiden får utvisa.. ne, nu ska ja gå och förbereda mig för en kväll med jobb! See you! // E, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback