Kul

Ja tycker d eär himla kul att de är så många som läser min blogg :) lämna en kommis vettja så ja får se vilka ni är! Och fortsätt gärna att läsa om min vardag!
Idag har ja jobbat 12-19 på cafét.. måste erkänna att de är rätt segt och de märks att semestertiderna verkligen är slut.
Men det går och de blir ju en del slantar!
Kom iaf nyss in från världens skönaste löprunda. Så skönt att ha komme igång nu igen efter att inte ha sprungit på två veckor. har haft en himla halsonta som inte ha velat gett sig.. men nu så är ja en friskis och nu blir de full rulle igen! Hoppas kunna träna så mycke som möjligt nu tills coopertestet nästa helg. Är sjukt taggad på att toppa fjolårets tid!

Annars så är ja så sugen på att handla en massa massa kläder.. så kul med höstkläder. men en slösa som ja är har ja sagt till mej själv att ja måste spaaaara nu ju. Så sa försöka hålla mig en liiiiiiiten stund till iaf..

Passar också på att säga grattis till lillebror som tog körkort ida!! PUSSPÅHAN! <3

// E, <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag brukar titta in med jämna mellanrum :) Fin design du har gjort :)

2009-08-28 @ 10:21:41
Postat av: malin

jag åker till sundsvall på söndag eftersom jag börjar skolan och jag vet inte riktigt när jag kommer hem eftersom jag börjar min praktik på tisdag. vilken färg vill du ha på bebis armbandet? för jag har nämligen lite tenntråd kvar så det räcker till ett litet armband. för isåfall kan jag göra det nu ihelgen och lämna det här i ström hos mathilda kanske :), så kanske du kan vänta på ditt armband tills jag kommer hem från sundsvall? vilken färg vill du ha på ditt armband, vilken slags fläta vill du ha och vilket mått har du på din handled?

Postat av: Angelica

Hej hej!!!

Skicka ett stort grattis till brorsan! Härligt med körkort!!!

Kramar från Skåne

2009-08-28 @ 16:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback