Jobb

Min da har besått av jobb och jobb.. ja började nio i morse på cafét, klockan tolv kom carola och bytte av mig för at ja senare klockan ett skulle börja på brismark.. Däremellan hann ja dock åka till världens bästa mormor och äta levergruta.. fy faken vad gott! :)
Kom iaf nääääsan nyss hem från jobbet, eller typ för en tima sedan så ja hr hunit plckat iop här hemma nu.. Mamma och pappa kommer em från ryssland i morgon så ja tänkte att ja skulle va snäll och städa till de kommer hem :) damsuga och skura får ja hinna i morgon förmiddag! :) Föri morn är ja ledig från allt jobb, ska dock på hjalmar på kusrstart av mitt Matte C. jag ber verkligen till gud att ja ska kunna klara av kursen utan att behäva slita ihjäl mig!  men det går nog bra!!

Ne, nu ska ja slänga mig i soffan tills ja somnar! // E , <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback