Höst

jag har verkligen vare kass på att skriva här under hela sommaren men den har verkligen varit full av roligheter och jobb så egentligen har jag inte haft tid eller lust att sitta vd datorn..
Sommaren har varit så otroligt bra.. den bästa i mitt liv tror jag. Har bara kunnat ta hand om mig själv och verkligen bara haft så jävla kul!
Men utan världens bästa vänner så skulle de aldrig ha blivit så perfekt. Så tack till alla er som bidragit till att min sommar har varit BÄST BÄST BÄST! <3
Just därför är det verkligen men en STOR tår i mitt öga som ja säger att hästen verkligen är här nu..  Om inte annat märktes de verkligen idag när Emma drog till stcokholm föralltid (typ), anna och arvid tog sitt flyttlass och åkte till umeå och gurra packade ihop sina saker och åkte till stan för ännu ett år med skola.. själv sitter ja kvar ensam (?) i HOTING. tragiskt.. men nu ska ja jobba ihjäl mig och bli rik och sen resa resa resa! :D
Fast i allt jobbande ska ja faktiskt gå tillbaka med en liten tå till hjalmars roliga korridorer också för att läsa Matte C, har tagit upp mina idér om att bli civilekonom igen så ja tar tag i de på en gång och läser kursen så ja kan söka när ja känner mig redo sen! :)
Men tillbaka till de där med resandet.. mitt år/mina år här närmast som ja önskar ska innehålla många resor kommer börja bra.. för ja å favvo annis har beställt en resa till koh lanta, thailand.. vi drar den 6 januari och är borta i två veckor.. längtar verkligen!  Nu ska ja bara se om jag och emma hinner klämma in en veckas sol innan de också, snarast!.. de skulle vara perfekt! :)
Har även testat mig på en liten förändring här i bloggen som ni ser.. sen är verkligen under all kritik för ja är urkass på sånt här.. så om de är nån som vill göra om den åt mig så är ni varmt välkomna! :)

Nu när hösten som sagt är här och det börjar bli mörkt ute igen ska ja försöka bli duktigare på att blogga, så hoppas ni fortsätter att läsa!
Ne, nu ska ja gå upp å va social med folket på våningen ovanför! :)
 
heej! <3 / E

Kommentarer
Postat av: Kusin Marie

Ååå va avis jag blir då jag läser att du ska till Thailand i januari! Det hade jag inte tackat nej till just nu! Kram till dig!

Postat av: Anna Marica

Tack för att du kallar mig Annis, you know I love it :)

2009-08-23 @ 10:57:15
URL: http://annamarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback