Dåså

Då var kursen påbörjad och huset är färdigstädat så nu får ja verkligen vara nöjd över mig själv!
Vistelsen i Strömsund idag var inte allt för häftig. Känner verkligen att ja är glad att ja inte behöver vara allt för mycket nu. usch, ja gillar verkligen att ja har tagit studenten. Matten känns den också verkligen jobbig, men ja hoppas det ska gå bra nu när jag har bara den att konsentrera mig på !! ja ska peppa mig själv med hjälp av positiva tankar! Så bort med allt annat! Jag är ju trots allt en väldigt positiv människa av mig! Minst en ögongodis fanns det ju där, så ja får tänka på godiset när ja ska pallra mig dit! HAHA!!
Kvällen ska jag spendera i Brattbäcken med min Mormor och några till. det ska bli mysigt! :)
Här får ni några bilder fran brattbäcken, de är tagna i våras! :)

        

Kommentarer
Postat av: Malin

tack så mycket. yes jag säljer dom. jag ska beställa lite mer tenn och skinn nu ikväll, så jag kanske kan göra klart dina armband isåfall tills nästa vecka? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback