Ny vecka

Inne på ny vecka.. känns bra... det närmar sig sommar och student, och de mina vänner känns BRA! men ja kommer sakna mina OP brudar väldigt väldigt mycke. :)
helgen har varit bra.. i fredags va ja hemma med feber å de va inte allt för kul men ja fick en del gjort i alla fall.. I Lördags hade pappa gäster hela dagen som ville fira hans 50 års dag, lite sent men som ni vet så va ju han påväg till ryssis med mig på sin dag :)
På lörda kväll åkte ja å min man till ström å tillbringade kvällen och natten där för att ja sedan på söndan åkte till hoting igen, dock efter att mattias va så snäll och tvättade min bil, tack för de pluppen!  På söndan satt ja nästan hela dagen med skolarbete och de känns även de bra för nu är de bortgjord, bara resten av högen kvar nu..
Senare kom Elina och Emma på besök vilken var oerhört trevligt, ni gjorde min söndag braaaaig! Puss på er! <3

hejhej!, <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej plupp! Har du bytt telefonnummer?!

2009-04-27 @ 18:37:51
Postat av: vickis

oops, glömde skriva namn!

2009-04-27 @ 18:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback