Jobb

Ja, som vanligt när ja skriver här sitter ja på jobbet. jag är verkligen dålig på att uppdaterna, måste verkligen skärpa mej!
Men ja är så kass på allt som har me internet att göra å min blogg är så ful å tråkig att de int eär må kul å va inne å uppdatera, så om någon känner sej manad att göra den fin så är de bara att säga till,. :))
I alla fall så är de månda idag å de innebär att en  ny vecka är påbörjad. Helgen ha vare väldigt lugn och den har bestått av jobb både lörda å sönda, å även idag då- men de är bra för plonkan längra fram i tiden , så de är bra!
Håller även på att skriva lite på ett skolarbete, eftersom de är så lugnt- va bara tvungen att ta en liten paus :p
men i alla fall så är de mindre än 5 veckor kvar tills vi åker till thailand och ja kan knappt tro de själv, de är inte så tokigt länge ändå, å ja längtar så ja tror ja döööör :p
men första så längtar ja tills nästa onsdag, för då ska ja till Borgvattnet me bästaste klassen och undersöka om det finns några spöken där..Hoho- de ska bli roligt :)

ne, nu ska ja fortsätta skriva en massa om etik och tråkigt! heej ,

Kommentarer
Postat av: Malin

De finns spöken där, tro mig! :O

2008-09-23 @ 11:34:13
Postat av: malin

jag kan hjälpa dig med bloggen om du tkr min är fin :) PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback