Vitt

ja, de va just va de va i morse när ja vaknade.. det var helt vitt å backen och jag fick en sån där känsla som man fick när man va liten, när man vaknade på morgonen och snön hade lagt sej på backen för försra g¨ången.. men det brukade alltid va en rolig känsla då, de va de inte idag.. USCH, jag vänta ju på sommaren! Gahhaaha!
men ja klev iaf upp och skjussade hem sofia.. hon hade sovit hos mej, för ja våga inte sova själv.. mamma å pappa ha vare borta i natt. HAHAHAH .. :P sofia mådde iaf inge bra så hon fick åka hem å fortsätta sova. ja hämtade upp vickis å vi drog till ström för ännu en skoldag. och idag va de inte vilken dag som helst, iaf inte för studenterna, för de va mösspåtagning, ja tyckte lite synd om dom när ja satt där i min bil å brummade, eftersom dom fått så dåligt väder..  men ack vad ja bedrog mej.. när klockan va två å de va dax att sätta mössorna på huvudet så tittade allt solen fram :) dom hade tuur! :)
ja måste säga att ja är en knutta avis på alla studenter å de känns tugnt att ha ett heöt år kvar, men de ska nog gå. den som väntar på nå gott..... hoho! snart är de min tur, tänk att nästa gång de är mösspåtagning då är de min,min,min tur! :D !!  underbart!:)

Ikväll ska ja till dorro å träna fotboll, ja längtar så ja håller på att dö, de är så himla kul. ha inte spela fotboll på evigheter.. förutom den där matchen ja spelade me småpojkarna förra året, men den räknas inte.. tss.. HAHA.
ja ska få träffa martina med, de ska bli himla roligt de med.. mycke roligt på samma gång här nu :D

ne, nu ska ja kila å plugga lite.. ha Nationella i matte B på torsdag, shiit ! :P

heej , <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Ett år går fort! :)

2008-05-22 @ 11:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback