De Dödas Parad

Ja.. här händer de inte mycke.  Jag som så stort skulle bli en bloggare. -kanske måsta ta nya tag.. men ja vågar inte lova nått, vi såg ju hur de gick sist!! haha..
Men iaf så har de hänt mycke sen sist, ja ha fyllt 18 å de känns fint, körkort ha ja tage också, de känns OTROLIGT bra måste ja säga! hoho!
De ha gått å blive vår också, de är nog de bästa av allt..  fy bubblan.. bara ungefär en månad kvar till sommarlov, å de kommer bli kanon :) ska jobba i Dorotea på 23an i sommar å där kommer jag att stormtrivas, de är ja säker på :)  Kommer bli så bra, så bra!
Bal ska man gå på också innan skolan är slut, ska gå me min plutt emil, de ska bli roligt, hoppas ja iaf! :D

Ne, nu ska vi se om ja klarar av de här med bloggandet- de märks väl om de ta 7 månader innan nästa gång ja ramlar in här ;)

HAre bra så länge! heej! , <3

Kommentarer
Postat av: vickis

kors i taket! En uppdatering :P Nu får du faktiskt uppdatera lite oftare så jag ahr nått att läsa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback