Söndag.

Idag är de söndag och ja sitter på jobbet just nu, jobbar hela kvällen lång, ända till nio.
Rätt skönt att bara gå omkring å grejja på med lita av varje såhär på kvällarna.. sen ska ja sussa hos farmor å farfar i natt så ja få sova liite längre i morgon när ja börjar sju! :)
Igår va de iaf en härlig kväll, efter jobbet hann ja me lite av varje.. när ja kom hem så tog ja mej en liten tupplur i väntan på att mattias skulle komma å gosa med mej, när han kom så for vi (mamma, pappa, mattias och jag) upp till brattbäcken till mormor å morfar för att hämta tussan, där hade mormor gjort i ordning kolbulle smet tills vi kom så hon stekte kolbullar åt oss över öppen äld, Brattbäckens sol! :) de va lika gott och mysigt som alltid, ja älskar de där stället! <3
Efter vi va mätta och belåtna och hade sutte och myst en stund for vi hem igen. När vi kom hem hann vi precis fara på preem och hyra en film, de blev Alvin och gänget, jag hade inte sett den förut men den va kanon, usch vilken härlig film, de må ja säga mina vänner, om ni inte ha sett den tidigare så gör de vettja, jag rekomenderar det verkligen! :D
Sen gick vi å la oss, trötta som gnuer:p

ne, nu ska ja kila å göra nåhon nytta, ska börja me maten till mina små vänner här på boendet! :)

kanske återkommer senare! Heej, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback