Nu är ja här!

Som ni ser så är ja ingen hejjare på de här med att blogga. inte för 5 öre. jag har ingen insperation alls. men i alla fall så har min sommar hittills mest gått ut på att jobba, men man får tänka på slantarna så går de bra. Jobbar 2 veckor till nu å sen har ja 1 veckas sommarlov, de ska bli skönt innan skolan börjar igen :)
I helgen blir de en lugn helg, men jobb förstås, vad annars? :p men nästa helg är ja ledig, längtar dit, håller tummarna redan nu för att de ska vara fint väder då! :)

Igår efter jobbet på kvällskvisten var ja till rossön till min favvis emmis och hälsade på .. hon har ja inte träffa på hela sommaren så de va mycket trevligt.. vi hann prata om en amssa saker, de är alltid lika treevligt :D den här veckan har faktiskt varit ovanligt bra.. ja har hunnit träffa både åså, elina och vickis med. även dom har ja knappt hunnit träffa på hela sommaren, :D

3 månader kvar tills vi åker till thailand med och ja längtar som aldrig förr, hoppas tiden går fort.. men de gör den :)

ne, nu ha ja vara väldigt duktig tycker ja.. så nu ska ja kila..
    Ska försöka, försöka, att inte vänta så länge tills nästa inlägg kommer, ;)

Bye, <3


Kommentarer
Postat av: sara

hoho du träffade ju mig också i vecka:O.. jag gjorde ditt hår remember;)

2008-08-05 @ 18:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback