DenSjundeAugustiTvåtusanåtta

Sitter återigen på jobbet, har för en stund sedan lagat,ätit och stökat bort middagen här. Idag bjöd jag på Leverbiff, hemsk gott faktiskt. :)
De är så lugnt här, såhär på sommaren är mina vänner här på gruppbostaden ute och hälsar på sina nära och kära och så vidare.. så ikväll är de bara 3 stycken hemma, så de är väldigt lugnt och skönt här..

När ja kommer hem ikväll så ska ja försöka ta mej ut på min lilla runda också, om d einte blir alldes för sent och om ja inte är alldes för trött när ja kommer hem, men ja ska som sagt försöka dra mej ut.. men som ja nämt tidigare så är de värsta ja vet att springa, de är så otroligt tråkigt och påfrestande för mitt psyke, blä. och de kanske är just min inställning till de som gör de så otroligt tråkigt.. men som sagt. Springa är otroligt tråkigt!
Ja gillar att träna och så annars, men för mej är träning någonting man har ett mål med, som jag har alltid spelat både hockey och fotboll, men nu finns ingen fotboll i hoting, och ingen hockey heller så ja har som inget mål med min träning, bara allmänt hålla mej i form.. de känns så tråkigt. HOTING HÅLLER VERKLIGEN PÅ ATT DÖ UT!
Önskar att de fanns något bra gym närmare än Östersund så man kanske kunde få någon struktur på träningen skulle va så skönt och roligt om man visste att man kunde gå dit och träna tillsammans med andra. Själv är ja en såndär person som måste ha bestämde tider med träning att passa, min person är ingen sånn som bara hoppar i löparskorna när ja kommer hem å tycker de ska bli så himla kul å fara ut å springa, däremot skulle ja ha en heeelt annan inställning till löpandet om visste att vi va flera stycken som skulle fara ut, social som ja är! Meen, de får väl bli nästa år, när ja gått ut skolan och ska flytta, förhoppningsvis till Stockholm :) De blir nog bra de där-- ska iaf försöka ta mej i kragen som sagt och BLI den där som älskar att fara ut i skogen å springa så småningom!

ne, nu ska ja kika vidare,

Heeej , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback