DenFemteAugustiTvåtusenåtta

Är ledig idag, så himla skönt. Faktiskt skönt att va ledig när ingen annan är de, då kan man bara ta de lugnt ta hand om sej själv!
Kom precis in från en liten springrunda, det va skönt-perfekt väder att va ute å springa idag! Med Mp3n Och Lasse i mina öron går de så himla lätt att springa, de är skööönt, men de är skönt när man kommer in med  :p
Snart så ska ja hoppa in i duschen, funderar att lägga mej å sola en halvtimme först, men ja tror inte ja orkar.. de kan ja ta senare ikväll, måste göra forbad ikväll med de är så skönt å fötterna känns 20 kg läggate efteråt! Så får de bli ;)

Igår träffade ja elina, vi va ute å gick en rätt lång sväng, härligt! Sen så for vi hem å bestämde va vi skulle göra till Fotbollsungarna när vi ska ha avslutning med dom, så de blir en överraskning för dom;) hoho! de är så kul å va tränare åt dom, dom är så gulligt, med vissa undantag, usch en del ungar är dom värsta ja någonsin vare med om.. HAha. men de braa överväger!
I morgon är de dax för träning igen å ja hoppas att alla barn har vaknat till liv nu efter sommaruppehållet så vi blir många många! 




Min Gud! <3



Kommentarer
Postat av: malin

Titta hjärtat, vem som hittat hit då.. =) Kul att läsa din blogg, den skall jag följa hädanefter ;)



stor saknar dig , när ska vi träffas nästa gång?

Puss puss vännen min!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback