25/10

Hemma även idag, som ja trodde.. ja blir snart galen på denna halsonta. inne på min 4e av 5e dag på penicillinet och det har inte blive bra än.. hur ska detta sluta?? ajaa.

I morse vaknade ja första av att mattias lämnade min säng för att åka till skolan med min kära far som förövrigt har börjat jobba i strömsund, intrtessant va? :p Sedan somnade ja om och vaknade av att min storebror (HAN av alla) skickade ett sms å grattade mig på namnsdagen. han som inte ens brrkar minnas min födelsedag.. HAHA. Brydd som ja blev somnade ja igen. visste inte ens om själv att ja hade namnsdag idag, de är förresten det mycke vackra namnet INGA som har namnsdag ida.. ni vet Inga Emilinda Wallin..:)
Nej, nu kom mamma hem på lunch så ja ska upp å va lite social med henne, återkommer sen!

Heeeej!


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis på namnsdagen :)

Postat av: Vickis

Grattis INGA! :)

2007-10-25 @ 19:39:55
URL: http://vickiswallin.blogg.se
Postat av: Emilinda

Tack sara å vickis! :)

2007-10-25 @ 20:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback